Для батьків: Нуш у п'ятих класах нашої школи.



Останні роки відбувається революція освіти, яка в нашій країні відкладалася багато років. На відміну від аналітичної(поділ) школи минулого, яка дісталася нам у спадок від радянських часів, приходить на зміну американська модель школи. Більш схильна до синтезу(поєднання) та практичного застосування знань. Спрямована на отримання не тільки знання-думки, як знання(думки) - навички (звички)- розуміння де ці знання і навички використовувати. Отже такий ланцюжок пропонують вчителям розвивати у свідомості дітей. Звісно якийсь час і вчителі будуть змінювати свої погляди, перелаштовуватись на нові принципи. Але вчитель теж не скеля, і може перебудувати свої погляди згідно нових реалій життя, нашого життя у цифровому світі.

У Новій Українській школі панують принципи:

1. Ранкові зустрічі і спілкування, чи це буде на килимку, чи в класі, але більше значення надається неформальному спілкуванню. Щоб діти відчували свою значимість як особистості. Відчуття безпеки, приязності в колективі, допомагають розкривати здібності, таланти, та захоплення дітей. В майбутньому це може стати як професією так і захопленням на все життя, яке дає сили, надихає, розкриває творчий потенціал людини.

2. Інтеграція предметів формує цілісне бачення світу. А наше світосприйняття це як мапа нашого життя. Чим вона багатіша на деталі, насиченіша, точніша, тим більш ефективними можуть бути дії людини. У ланцюжку бажання - задоволення є проміжні ланки, а це світогляд людини і її особистість.

3. Практична спрямованість НУш. Останні десятиліття показали що ринок праці перенасичений спеціалістами з вищою освітою і значний брак спеціалістів фізичної праці. Тому для гармонійного розвитку суспільство  потребує підготовки спеціалістів і інтелектуального і фізичного напрямків, цінними є професії і одного і другого напрямку.

4. Наступні зміни відбулися у системі оцінювання. Порівняння з "середньою температурою в класі" ніяк не стимулює учня бути кращим. Така як була раніше система оцінювання відбивала у дітей природнє бажання розвиватись, ставати кращим, з яким вони приходили до школи. Яка різниця як у Маші довге і густе волосся, Каті від того не холодно і не спекотно. Каті треба розвивати свою здатність стрибати в довжину, а Маші свої здібності. Порівняння дітей збиває їх з саморозвитку, націлює на заздрість і знецінення або суперників, або самого себе. Тому зараз порівняння успіхів учнів в голос є недоречним. Також підсилилась конфеденційність особистих данних. Як і в цілому світі.

Ось такі найбільш важливі зміни відбулись у школі з приходом Нуш. Наразі більшість молодших класів навчаються за програмою Нуш, і деякі п'яті. Всі інші учні закінчують навчання за старою програмою.

А які ще зміни помітили ви?


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Фразеологізм "У білому пальті", психологічний феномен, і соціальне явище.

Сексуальне збудження підлітків

Початок начального року, педагогам.